Söndags uppdateringar

Då var man hemma från jobbet idag igen, nu är helgen slut iaf bara fyra dagars kvällsjobb kvar sen är det ledigt.
Dagen på jobbet gick riktigt snabbt idag hade så mycket att göra och det strulade väldigt mycket så tiden bara föt iväg, skönt det känns ju som man kom hem snabbare.
Nu är iaf de värsta passen över för den här veckan. ska bli skönt bli ledig igen på freda får hoppas att det blir fint väder nu i veckan ska ju vädret inte vara något vidare, men gör dock inte mig något eftersom jag jobbar men efter det får det gärna bli fint igen.

När jag kom hem hade Jonna precis börjat med maten, det blev lövbiff med pommes riktigt gott och jag hade tur idag igen att det blev lite mat över så jag kan ta med det till jobbet imorgon.
Imorgon får jag förhoppnigsvis sova lite längre än fem,beror på när Ludde vaknar så har jag tur sover han lite längre än fem iaf.
Han somnade lite tidigare än vanligt ikväll, han somnade drygt för tio minuter sen men han var jätte trött Jonna sa att han hållt låda hela dagen så jag förstår om han var trött. Det återstår att se när han vaknar.

Nu sitter Jonna och tittar på top model och jag sitter här och uppdaterar lite.
Ikväll hade vi tänkt att mysa i soffan och titta på en film som heter HairSpray vet inte vad det är för slags film eller vad den handlar om, det är Jonna som har valt den men eftrsom hon har god smak när det gäller filmer så kommer den nog att vara bra.

Sådär nu får det räcka med uppdatringar för stunden ska sätta mig och kolla lite tv skriver lite mer senare ikväll ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med killar som skriver blogg =)

2008-05-11 @ 19:50:57
URL: http://emmaerica.blogg.se
Postat av: Emma

Kul med killar som skriver blogg =)

2008-05-11 @ 19:51:13
URL: http://emmaerica.blogg.se
Postat av: Emma

Heheh , nej men det är kul att läsa. Plus att du är pappa alltid skoj =)

2008-05-11 @ 20:46:17
URL: http://emmaerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0