Solig dag

Godmorgon det verkar vara riktigt fint väder ute idag bäst att man skyndar på lite med frukost och sånt så man kanske hinner ut en stund i solen innan jobbet.
Idag fick vi lite sovmorgon Ludde vaknade halv fem så jag var snabbt uppe och gav han lite välling direkt efter somnade han om och sov vidare till runt nio så det var ganska så skönt.
Nu ligger han här på täcket på golvet och äter sin frukost ochj jag och Jonna ska väl snart ta att göra frukost till oss också.

Jag som trodde det skulle vara dåligt väder eftrsom dom sa det på nyheterna, det är ju mycket skönare att jobba om det är dåligt väder då vill man ju inte vara ute.
Men det är bara att bita ihop och hoppas på fint väder på fredag när jag är ledig igen har iaf inte hört att det skall vara någe dåligt väder då.

Nej nu ska jag gå och äta lite frukost vi hörs lite senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa rutiner äta på golvet? herregud säger jag bara!!! det är viktigt att dom inte lär sig att man an äta på golvet lr i vardagsrummet, samt att tvn ska vara avstängd....ät i köket TILLSAMMANS! det är tur att inte socialen läser din blogg???

2008-05-12 @ 11:22:31
Postat av: Madde

Men herregud! Helt seriöst???? Hur orkar man lägga en sån där kommentar.. Det syns rakt igenom den där texten att du skriver av avundsjuka & att du inte har några barn själv.. Du vet inte vad du snackar om! Idiot! Sen att du inte ens vågar stå för vem du är? Hur jävla dum får man vara egentligen? Att ha sitt barn sittande i sin matstol & äta ur en nappflaska ser inte alls behagligt ut för barnet då dom måste luta huvudet bakåt så mycket för att få i sej nått, kramp i nacken! Bättre dom ligger skönt & mysigt på en filt :) Så det så! /Madeleine

2008-05-13 @ 08:41:47
URL: http://www.maddeiggbom.blogspot.com
Postat av: Angiie

HAHAHAHAHAHAHA! Jag hörde i din sambo's blogg om den här kommentaren..
är personen medveten om att det är VÄLLING ni äter ???
Man kan inte ÄTA välling när man SITTER upp när man är 6 månader, det blir för jobbigt för dom.
Visst om det är MAT!
Men min och MÅNGA andras barn äter både framför tvn och på golvet när dom ska äta välling.
Seriöst, skaffa dig ett namn och en emailadress eller NÅGOT innan du kommer med såna där kommentarer.

2008-05-13 @ 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0