Nu har ja blivit flyttad till nya portalen

Ja nu har ja blivit flyttad till den nya portalen, men ja tycker inte att det verkar så mycket bättre.
Är faktiskt lite sugen att ha bloggen på metro istället, men ja ska tänka på saken hur jag ska göra om ja ska byta eller inte.
Blir ju så mycket krångel om jag skall byta igen.

Vi kom precis hem från en liten promenad, och Ludde har nu somnat och sover som en stock.
Först gick vi till lekparken så att Ludde fick gunga lite som han älskar att göra, sedan gick vi vidare till OKQ8 och hämtade ett paket det var vårat mobila bredband som hade kommit så ska väl testa lite senare om det funkar bra eller inte, vi tog även varsin glass där mums.
Sen gick vi vidare till hemköp och handlade lite, dom hade ju inte allt vi skulle ha så vi fick gå vidare igen till konsum som iaf hade allt det andra som vi skulle ha.
Sedan begav vi oss hem det har ju typ blivit riktigt dåligt väder nu började komma lite små regnstänk nu när vi gick hem, så det var nog tur att vi gick hem snart öser det väl ner regn, ser så ut iaf.
Ne ska väl ta att titta på lite tv nu hörs lite senare.
Hehe nu kom regnet precis när jag har skrivit klart så jag hade rätt att det skulle börja regna.

Gå in på den här bloggen föresten finns lite schyssta kläder där för barn:) www.metrobloggen.se/barnmode

Kommentarer
Postat av: Krille

Du får göra ett test och se hur mycket lina man får :)

2008-05-21 @ 14:26:16
Postat av: Anonym

tror du inte att du kan skriva lite mer personligt i din blogg ? det blir väldigt enformigt att bara läsa "idag har vi gjort.." "idag ska vi göra..."

vore kul med lite "jag tycker.." :)

2008-05-21 @ 16:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0