Måndags uppdatering

Så där nu är man hemma från jobbet. hann inte uppdatera något innan jag åkte till jobbet som jag hade tänkt men jag får uppdatera nu istället.
Vi tog iaf en tur imorse till slagsta glass och åt lite glass vi hade tänkt att sitta i solen och äta glass eftersom det såg så varmt ute. men det var det inte det blåste riktigt kallt så vi fick sitta i bilen istället.
Sedan åkte vi hem och släppte av Jonna för jag och Ludde skulle hem till Luddes farmor en stund och hjälpa henne med henns dator. åt även lite mat där eftrsom jag inte skulle hinna göra det när jag kom hem.
Åkte hem med Ludde och fick skynda mig sedan till jobbet var redan sen när vi åkte från Luddes farmor men jag hann iaf i tid till jobbet.
Ja dagen på jobbet gick väl bra tiden gick lite halvsegt men utöver det gick det bra, och nu är jag hemma igen vi hade tänkt att gå och sova när som helst så godnatt på er vi hörs imorgon,

Kommentarer
Postat av: haringenblogg

Du verkar så lugnt och hermonisk :) Ludde har tur att ha en pappa som dig, det märks också att du är lite äldre än jonna då du är mogen och bara ignorerar sånna dumma kommentarer (reagerade dock lite på strykjärnet men antar att ni hade uppsikt!:)) Som sagt du verkar vara en jättebra pappa, men du och Jonna verkar inte vara så lika som personer :)
puss

2008-05-13 @ 00:09:17
Postat av: Anonym

m, vilken tur att han har en bra pappa iallafall, hans mamma verkar inte vettig för fem öre.
Puss&mys!

2008-05-13 @ 09:37:32
Postat av: haringenblogg

Det var jag som skrev det första (haringenblogg) Det var inte elakt menat mot jonna, hon verkar också vara en bra mamma och älska Ludde, bara kanske inet lika mogen och lugn som magnus, men ibland så är det ju bra med olika för då kombinerar man varandra bra, men det känns ibland som jonna vill att allt ska kretsa runt henne, det är en annan femma det handlar inte om föräldrarskap för det verkar hon vara superbra på.

2008-05-13 @ 15:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0