Lördag uppdatering

Jag har ju som sagt jobbat nästan hela dagen från sex imorse till sex nu ikväll, det var ett riktigt tufft pass idag både för att det var rikigt varmt på jobbet och att jag gärna hade velat vara hemma i solen stället nu när det var så extremt varmt ute idag, har ju vart över 30 grader i solen och typ 25 grader i skuggan.
Annars gick väl dagen bra och tiden gick ju hyffsat snabbt men måste säga att man är tröttare än vanligt nu när det har vart så varmt brukar iaf inte vara så här trött som jag är nu när jag kommer hem från jobbet på lördagarna.
Åkte förbi konsum idag igen för att handla lite och såntur hade det iaf inte blivit rånat idag så jag fick handla.
När jag kom hem hade Jonna och Ludde redan börjat med maten så det var riktigt skönt, blev lax med feta ost och citronsås och till det blev det bulgur istället för ris och jag måste säga att det var riktigt gott, och det blev även över till min matlåda imorn så det blir god mat imorgon med.
Nu sitter vi här i soffan jag bloggar och Jonna fixar med min design som blev klar nu så jag måste kolla hur den blev. Ludde går runt i sin gåstol och sjunger så vi får väl se när han vill somna idag. han verkar ganska pigg just nu iaf.

Ne nu skall jag ta att umgås lite med Jonna och Ludde och mysa lite framför tvn vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0