Hemma igen

Vi har ju som sagt vart iväg en liten sväng idag.
Vi åkte först ner på stan för att möta Luddes gudmor Karin, mötte henne på torget sedan gick vi vidare till Jonnas frisör för att se om dom hade någon ledig tid idag och det hade dom, hon fick klippa sig direkt.
Eftersom Jonna skulle kolla efter löparskor till Karin så fick ja gå med Karin istället och leta vi hittade iof ett par skor riktigt snabbt på stadium som dög bra till Karin, så hon köpte dem.
Sedan gick vi vidare till 3 för att se om dom hade fått hem saker så dom kunde uppdatera min mobil och då kläcker dom ur sig istället att jag måste skicka in mobilen för att göra den uppdatering som behövs.
Fan det kunde dom ju ha sagt från första början istället för att säga "kom in nästa vecka", varje vecka när jag var där.
Hade ju kunnat skicka in den från första början så hade det ju vart klart nu.
Aja får se om ja ska skicka in den för den funkar ju någolunda bra nu.
Ja iaf sedan gick jag Karin och Ludde vidare till H&M för att se om dom hade några schyssta sommar kläder, hittade några plagg iaf som var lite intresanta.
Lägger upp lite bilder på kläderna ja hittade lite senare.
Ja efter vi hade gått klart på H&M gick vi tillbaka till frisören för att se om Jonna var klar, hon var nästan klar då så jag gav Ludde lite mellis.
När Jonna var klar så var Karin tvungen att åka hem så vi åkte till lekparken som ligger inte så långt bort från där vi bor.
Ludde fick gunga lite, nått som han verkligen gillar, lägger upp lite bilder på det senare tror Jonna har lagt upp några nnars så det är bara gå in på hennes blogg och titta.
Sen började det regna lite så vi tog bilen och åkte och handlade lite och lämnade tillbaka sågen vi hade lånat av Jonnas pappa på hans jobb.
Och nu är vi hemma vi ska börja med maten nu så vi hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0