Godmorgon

Nu är Ludde och jag vakna han vaknade först halv fyra inatt då gick jonna upp med han och gav han mat sen vakna han runt sju igen, och nu är vi uppe Jonna var trött så hon ligger kvar i sängen och sover bäst att hon sover så att hon okar med dagen.
Vädret ute ser ju ganska fint ut men det hinner ju ändras det är säkert ganska kallt, synd bara att värmen försvann så fort, nu får man hoppas den kommer tillbaka snart igen.
Har inte planera in något speciellt idag förutom att jag skall jobba ska väl iaf försöka hitta på någe kul innan jag åker till jobbet.
Kanske ska försöka hinna ut på en promenad också ska se vad Jonna säger sen när hon vaknar hon kanske har några andra planer.
Något skall vi iaf hitta på men nu ska jag och Ludde gå och äta lite frukost hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0