Godmorgon

Nu är våran lilla familj vaken Ludde vaknade halv fyra först inatt gav han lite välling och han somnade om som han brukar, sedan vaknade han typ åtta igen så jag la han i våran säng för att se om han kunde ligga där och mysa lite med oss men det ville han inte, han ville hellre busa.
Nu sitter han i sin gåstol och pysslar, det verkar ha vart en bra present han fick den av sin farmor i julklapp.
Det verkar ju vara ganska fint väder ute idag, solen skiner och det är helt blått ser iaf inga moln men det är säkert inge vidare varmt får gå ut och känna hur varmt det är sen.
Ludde ska till läkaren idag halv två men jag kan ju inte följa med efersom jag jobbar då, lite synd hade vart kul att följa med, får se om han blir godkänd på besiktningen, får serva honom lite innan haha.
Ne nu ska ja gå och äta lite frukost kommer in och uppdatrar lite senare hej så länge.

Kommentarer
Postat av: mingla

får jag fråga dig en sak?

2008-05-13 @ 09:41:01
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Sanna

Fin blogg

2008-05-13 @ 09:47:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0