God dag

Då var det lördag, ja tog lite sovmorgon idag till elva så nu är jag lite utvilad iaf.
Under frukosten idag så satt Ludde i halsen och spydde ner typ hela golvet i köket, men det gick ju bra med han iaf.
Vi har inte bestämt än vad vi ska hitta på idag men Jonna pratar med hennes stora syster i telefon nu får se om vi kanske ska hitta på något med deras lilla familj.
Ja vill ju åka och bowla får se om dom andra vill göra det, var ju så kul sist när vi bowlade med Patrik och hans tjej.
Nu sitter vi här i vardagsrummet och tittar på lite tv och Ludde går runt i sin gåstol och är lika glad som vanligt.
Tyvär förlordade ju Sverige mot Canada igår var lite synd jag hoppades ju på Sverige skulle vinna.
Nej nu ska jag fixa iordning mig vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0