God dag

Då var det torsdag igen och det betyder sista dagen på jobbet, sen är jag ledig till nästa fredag.
Ska bli skönt med lite ledighet igen, får hoppas på att det blir fint väder också så vår lilla familj kan åa ut på lite utflykter.
Får se hur länge jag ska jobba ikväll orkar jag så jobbar jag till sex imorgon bitti, får se också om det är någon mer som ska jobba natten, vill ju inte vara helt själv på hela företaget.
Det återstår att se om det blir något 16 timmars pass.
Jonna och Ludde ska sova hos Luddes mormor och morfar  om jag jobbar över, vet inte om dom även skulle sova där om jag bara jobbar till tolv.
Ja nu hade ja tänkt att jag skall gå och ta något att äta. vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0