Familjen hemma:)

Nu är vi hemma igen efter vårat besök hos Luddes kusin Dante:)
Det var riktigt trevligt Ludde och Dante lekte osv sen åt vi middag hos dom det blev lax med ris och sås:) och till efterätt blev glass med fruktsallad:)
På vägen blev stoppade av polisen eftersom jag är lite klantig:P vi åkte förbi en poliskontroll på andra sidan av vägen så jag skulle vara snäll och varna bilarna på andra sidan och blinkade på dom men det värsta var att polisen såg det och stoppade mig.
Dom frågade om ja hade fel på lysena och jag trodde han menade att mina framlysen var olagliga eftersom jag inte har orginal lysena på. men det var att jag blinkade på bilarna som han menade att jag inte fick göra och sån tur var det inte olagligt så jag fick ingen böter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0