Att vara förälder

De flesta brukar säga att man har förstört sitt liv men då är frågan varför man har förstört sitt liv jo då får man svaret att man inte kan gå ut och festa och att man aldrig mer kan ha kul men vad är det att sträva efter att festa?, jag tycker personligen att vara pappa slår att gå på fest med häst längder.vem kan motstå att vara hemma med sitt barn och se hur det växer och utvecklar sig?Ha kul det har ja hela tiden med Jonna och Ludde vi har aldrig några tråkiga stunder:)

Föräldra livet har gjort att man har mognat till lite nu vill man vara hemma med familjen och bara ta det lugnt medans förrut vill man ut varje helg och festa osv.
Man har börjat ta mer ansvar för sitt liv och allt runt omkring ja va ska ja mer säga man känner sig helt enkelt bara mer vuxen nu:)

Har ni några frågor hur det är vara pappa så fråga på bara:)


Kommentarer
Postat av: Stina

Och även om man är förälder så kan man ju roa sig och träffa vänne roch festa iböand.. Man behöver ju ine vara låst ändå, ngngång ibland kan det vara kul att festa me =)

2008-04-16 @ 16:36:42
URL: http://stinadenfina.blogg.se
Postat av: Emma

Jag håller med, det är väl den viktigaste delen i livet.. Man vill väl föra sina gener vidare?! Och jag längtar till den dagen då jag kan visa vägen för mitt egna barn!
Jag tycker inte livet blir roligare genom att supa varje helg o förstöra njurar m.m! Dem få gångerna man festar, kan man göra som förälder också! Ni har en fruktansvärt söt son, men det visste ni nog redan! Och grattis till bröllopet! :)

2008-04-18 @ 17:58:53
URL: http://emmaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0